Türk Blender kullanıcılarının buluşma noktası. Video Dersler, İpuçları, Model, Oyun, Cycles Render, Materyal, ...vb

 
Lenger
Üye
Üye
Başlık Yazar
Mesajlar: 1
Kayıt: 15 May 2018, 12:47
İletişim:

Parent - Child

15 May 2018, 14:27

Merhaba arkadaşlar. Aranıza bugün katıldım. Blender'da tank türünde basit bir araç yapıyorum. Sadece deneme amaçlı. Bir yüzeyi Extrude yöntemiyle uzatarak silah kısmını yapmaya çalıştım. Daha sonra gövdeden ayırdım ama ayrı bir model olarak kaydetmedim. Yukarı - Aşağı dönebilen bir silah yapmak istiyorum. Add (Shift+A) komutunu kullanmadan bu nesneyi modelin child'ı yapmanın bir yolu var mıdır ?
 
OMEROS
Üye
Üye
Mesajlar: 11
Kayıt: 31 Mar 2018, 21:48
Konum: Gebze
İletişim:

Re: Parent - Child

15 May 2018, 18:50

silahı seçip "P" harfine basarak "Selection" seçeneğini seçerek seçimi ana objeden ayırabilirsin. Edit Mode'da child işlemi olmuyor diye biliyorum. Child işlemini yaptıktan sonra rotasyon işlemlerinden kilitlenmesi gereken eksenleri kilitlersin falan o senin amacına kalmış.