Türk Blender kullanıcılarının buluşma noktası. Video Dersler, İpuçları, Model, Oyun, Cycles Render, Materyal, ...vb

 
ulusoyexe
Üye
Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 31 Ağu 2019, 21:07
İletişim:

Lego Karakteri Oluşturup Animasyon Yapmak İstiyorum

31 Ağu 2019, 21:09

Yüzeyleri Seçiyorum Ctrl+E İle Ayarını Yapıyorum L Harfine Basıyorum Ama Tüm Yüzeyleri Seçiyor Sadece İşaretlediğim Yeri Değil

Acil Desteğe İhtiyacım Var
 
Kullanıcı avatarı
byagcioglu
Üstat
Üstat
Mesajlar: 103
Kayıt: 25 May 2013, 18:17
İletişim:

Re: Lego Karakteri Oluşturup Animasyon Yapmak İstiyorum

31 Ağu 2019, 21:40

mark seam yapılmış kenarlar kapalı bir çevrim oluşturuyorsa, cursor alanın içinde iken ve yüzey seçim modunda iken (kenar veya verteks değil!) L tuşuna basarsanız o kapalı alandaki tüm yüzeyler seçilir. Kenarlarda bir tane bile mark seam yapılmamış olan varsa objedeki diğer yüzeylerde seçilir.

https://www.dropbox.com/s/z18k7x632syh64v/mark_seam_selection.jpg?dl=0
 
Kullanıcı avatarı
halil
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
Mesajlar: 2240
Kayıt: 05 Tem 2009, 12:35
Konum: İstanbul
İletişim:

Re: Lego Karakteri Oluşturup Animasyon Yapmak İstiyorum

07 Eyl 2019, 15:28

mark seam yapılmış kenarlar kapalı bir çevrim oluşturuyorsa, cursor alanın içinde iken ve yüzey seçim modunda iken (kenar veya verteks değil!) L tuşuna basarsanız o kapalı alandaki tüm yüzeyler seçilir. Kenarlarda bir tane bile mark seam yapılmamış olan varsa objedeki diğer yüzeylerde seçilir.

https://www.dropbox.com/s/z18k7x632syh64v/mark_seam_selection.jpg?dl=0
Cevap için teşekkürler hocam,
Nokta, Köşe (vertex) ya da Kenar (Edge) modunda iken "Mark Seam" ile işaretli alan içerisinde bulunan bir nokta ya da kenar seçili iken CTRL + L ile açılan "Select Linked All" diyalog kutusundaki "Seam" seçeneği de aynı sonucu veriyor ancak, kapalı bölge sınırındaki nokta ve kenarlar aynı sonucu vermiyor. En garanti yöntem yüzey seçim modu gibi görünüyor, zira yüzey seçildiği zaman, seçim her daim  kapalı bölge içerisinde kalıyor.
Açık Kaynak Dünyası Vatandaşı