Türk Blender kullanıcılarının buluşma noktası. Video Dersler, İpuçları, Model, Oyun, Cycles Render, Materyal, ...vb

 
Kullanıcı avatarı
dr. manhattan
Moderator
Moderator
Başlık Yazar
Mesajlar: 485
Kayıt: 03 May 2012, 20:43
İletişim:

Pantheon Paris çalışması

05 Haz 2018, 18:08

Pantheon, Paris çalışması.

Üzerinde bir süre daha çalışacağım bir proje. Renderda yarım kalan kısımları görebilirsiniz.

Size bir sorum var: Bu render 2.5 saat sürdü. Bilgisayar özellikleri:
CPU: Intel i7-5500U (4) @ 3.000GHz,
GPU: Intel HD Graphics 5500,
Memory: 4146MiB / 7854MiB.

Projenin devamında sahneyi geliştirmektense daha çok render süresi azaltmaya yönelik denemeler yapacağım. Gelişmeleri buradan aktarmaya çalışacağım. Bu konuda önerileniz nedir? Renderı nasıl hızlandırırım?

Not: tüm proje dosyaları github'da. Oradan indirip denemeler yapabilirsiniz.


Resim
 
Kullanıcı avatarı
A.Salih
Üstat
Üstat
Mesajlar: 135
Kayıt: 08 Nis 2016, 20:07
Konum: İstanbul

Re: Pantheon Paris çalışması

05 Haz 2018, 19:48

Kaplamaları bake edip. Diffuse, Metalic, Roughness, Normal Map ile principled shader ile kullanabilirsiniz. Bunu yapınca samplesıda düşürün ve sonucu görün derim.
 
DragonLEE
Üstat
Üstat
Mesajlar: 439
Kayıt: 18 Tem 2009, 20:06
Konum: Konya
İletişim:

Re: Pantheon Paris çalışması

06 Haz 2018, 17:32

http://sheepit-renderfarm.com buraya üye olarak buradan animasyon render'ı alabilirsin. benim yaptığım animasyonu ( https://youtu.be/SE6vF6BUy0g ) 150-200 kişi birden render alıyordu. bu şekilde animasyonları 150-200 kat daha hızlı alırsın. gönderdiğin dosyayı şifreliyorlar başkaları açamıyor. kendin programı kurup render aldıkça puan kazanıyorsun. puanın ne kadar çok ise o kadar çabuk render alıyor. (sana öncelik veriyor) puanın eksiye düşsede render devam edebiliyor.
 
Kullanıcı avatarı
dr. manhattan
Moderator
Moderator
Başlık Yazar
Mesajlar: 485
Kayıt: 03 May 2012, 20:43
İletişim:

Re: Pantheon Paris çalışması

06 Haz 2018, 23:17

Cevaplariniz icin tesekkurler.

Baking stratejisi cok dogru ya aklimdan cikmis tamamen. Bake edip sonuclari paylasacagim onumuzdeki gunlerde.
RenderFarm parali zannediyordum torrent client yazilimlari gibi bir mantigi varmis. Uye olunacak :)))

Belirtmeyi unuttugum ikinci bir ayrinti: Bu sahnede Volumetric Scattering kullandim - render performansini yiyen bir olay. Sis etkisini compositing ile vermeye calisacagim.